Słownik marketera

Webmetro

W świecie marketingu ważna jest znajomość terminów, które pomogą odnaleźć się w branży i sprawią, że mierzenie wyników kampanii będzie efektywne.

Niektóre definicje potrafią spędzić sen z powiek nawet wieloletnim specjalistom, którzy mają na koncie setki ukończonych projektów! Właśnie dlatego, po dokładnej analizie potrzeb rynku, a w szczególności naszych klientów, czyli osób, które prowadzą firmy, zdecydowaliśmy się stworzyć profesjonalny słownik marketera, skoncentrowany na wiedzy z obszaru marketingu online.

Dzięki tym informacjom poznasz najlepsze praktyki wspomagania Klienta w drodze do zakupu produktu i zwiększenia rozpoznawalności marki. Niezależnie od tego, jaki rodzaj kampanii Cię interesuje, nasz słownik dostarczy Ci wiedzy potrzebnej do zrozumienia, jak kupujący nawiązuje kontakt z marką, poszukuje informacji i decyduje o zakupie.

Za sprawą prostego języka, konkretnych przykładów i profesjonalnych porad nasz słownik marketera pomoże utrwalić informację każdemu, kto chce poszerzyć swoją wiedzę w tej dziedzinie. 

Nie czekaj, już dziś zapoznaj się ze słownikiem marketera od Webmetro!