Łączy nas Marketing

Podcast dla przedsiębiorców i marketerów, którzy chcą efektywnie pozyskiwać klientów przez internet oraz zrozumieć marketing.

Podcast prowadzony przez Dawida Witycha – CEO Webmetro.

Chcesz zwiększyć sprzedaż lub pozyskać Klientów z Internetu? A może chcesz, aby Twoja firma szybciej rosła? 

Podcast dedykowany zarówno dla małych i średnich przedsiębiorców, którzy chcą zrozumieć, w jaki sposób wykorzystać marketing internetowy do powtarzalnego pozyskiwania klientów przez Internet, jak i dla marketerów oraz zarządzających marketingiem, którzy chcą zmienić wyniki na wyższe. To doskonała porcja wiedzy, również dla twórców internetowych, którzy chcą w poukładany sposób tworzyć kampanie reklamowe i mieć kontrolę nad tym, co dzieje się na każdym z etapów.

Audycję prowadzi praktyk biznesu, właściciel agencji reklamy internetowej WEBMETRO, która wydała na kampanie reklamowe już 32 mln złotych i posiada doświadczenie z ponad 80 branż. Dawid jest wykładowcą na kierunku User Experience na uniwersytecie SWPS, gdzie uczy projektowania skutecznych stron internetowych.

Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia Dawida i jego gości. Posłuchaj podcastu „ŁĄCZY NAS MARKETING”!

Posłuchaj podcastu na ulubionej platformie:


Odcinek #49
Jak ochronić naszą markę przed konkurencją? Kampania Brandowa w praktyce.

Odcinek #48
Skuteczne szkolenie w praktyce. Checklista 12 elementów.

Odcinek #47
7 rodzajów zaawansowanego remarketingu

Odcinek #46
3 rzeczy, które blokują rozwój firmy

Odcinek #45
Analityka w marketingu. To proste!

Odcinek #44
Legalna kampania w Internecie dla kancelarii?

Odcinek #43
Lejek marketingowy w kampanii reklamowej. Jak to działa w praktyce?

Odcinek #42
Kampania Google Ads Adwords. Jak to działa w praktyce?

Odcinek #41
5 aplikacji niezbędnych w biznesie

Odcinek #40
Sekretny składnik zyskownych kampanii. Testy A:B

Odcinek #39
Wartości w praktyce. Czym kierujemy się w mojej agencji.

Odcinek #38
Generowanie leadów. Co to jest? Jakie daje możliwości?

Odcinek #37
Jak w 5 krokach sprawdzić, czy mój pomysł będzie dochodowy? Walidacja w praktyce

Odcinek #36
5 rzeczy, które przepalają budżet

Odcinek #35
Skalowanie głupcze! 5 złych decyzji, przez które firmy nie rosną

Odcinek #34
Reklama w Google to nie tylko wyszukiwarka. 5 możliwości kampanii w Google Ads

Odcinek #33
Pozycjonowanie czy Google Ads? Czym się różni i co wybrać

Odcinek #32
Praktyczne wskazówki o reklamie w social media. 2 hacki na niestandardową reklamę

Odcinek #31
Jak uzyskać najlepsze efekty reklamy na Facebooku? 5 celów reklamowych

Odcinek #30
Od firmy budowlanej, do kawy premium. Jak rozpoznać kawę marki premium?

Odcinek #29
7 sposobów na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym

Odcinek #28
Jak pozyskać więc zapytań dla firmy usługowej?

Odcinek #27
Ojciec chrzestny networkingu z Pruszkowa, zdradza sekrety mafii

Odcinek #26
Jak wygląda dzień prezesa agencji reklamy internetowej? Tipy z zarządzania czasem

Odcinek #25
Jak działa networking – 5 porad jak wycisnąć z niego 100%

Odcinek #24
Audyt marketingowy: checklista, najważniejsze elementy i jak go ocenić

Odcinek #23
Jak zrobić 300 projektów IT w rok i wciąż mieć motywację?

Odcinek #22
Tajna przewaga konkurencyjna: Autentyczność i transparentność marki osobistej

Odcinek #21
Jak zrekrutować i wdrożyć 70 pracowników?

Odcinek #20
Jak spełniać postanowienia noworoczne?

Odcinek #19
Pomiary – tajny składnik sukcesu. Case study: jak schudłem 6kg w 1 miesiąc

Odcinek #18
3 seriale które uczą marketingu i biznesu

Odcinek #17
Marketing w branży deweloperskiej i w szkole muzycznej

Odcinek #16
5 elementów skutecznej strony internetowej

Odcinek #15
Jak dotrzeć do właściwego, dochodowego klienta?

Odcinek #14
Budowanie listy mailingowej czy generowanie leadów – co lepiej działa?

Odcinek #13
Jak pozyskać Klienta z Webinaru? Wnioski praktyka

Odcinek #12
Usługi, abonament czy kurs – jaki model wybrać?

Odcinek #11
Remarketing. Czym jest i jakie dalej możliwości?

Odcinek #10
Google czy Facebook – co lepiej wybrać przy reklamie mojej firmy?

Odcinek #9
Jak pozyskiwać klientów za pomocą reklamy?

Odcinek #8
Jaki budżet muszę mieć, aby pracować z agencją?

Odcinek #7
Najczęściej popełniane błędy przy współpracy z agencją marketingową

Odcinek #6
W jaki sposób pracować z agencją marketingową?

Odcinek #5
Wnioski po wydaniu 32 milionów na reklamę

Odcinek #4
Jakich efektów można się spodziewać po kampanii w Internecie?

Odcinek #3
Pięć miejsc z których pozyskamy klientów z Internetu

Odcinek #2
Co wybrać? Agencja marketingowa, freelancer, a może robić reklamę samemu?

Odcinek #1
Po co Ci agencja marketingowa?