Łączy nas Marketing

Podcast dla przedsiębiorców i marketerów, którzy chcą efektywnie pozyskiwać klientów przez internet oraz zrozumieć marketing.

Podcast prowadzony przez Dawida Witycha – CEO Webmetro.

Chcesz zwiększyć sprzedaż lub pozyskać Klientów z Internetu? A może chcesz, aby Twoja firma szybciej rosła? 

Podcast dedykowany zarówno dla małych i średnich przedsiębiorców, którzy chcą zrozumieć, w jaki sposób wykorzystać marketing internetowy do powtarzalnego pozyskiwania klientów przez Internet, jak i dla marketerów oraz zarządzających marketingiem, którzy chcą zmienić wyniki na wyższe. To doskonała porcja wiedzy, również dla twórców internetowych, którzy chcą w poukładany sposób tworzyć kampanie reklamowe i mieć kontrolę nad tym, co dzieje się na każdym z etapów.

Audycję prowadzi praktyk biznesu, właściciel agencji reklamy internetowej WEBMETRO, która wydała na kampanie reklamowe już 32 mln złotych i posiada doświadczenie z ponad 80 branż. Dawid jest wykładowcą na kierunku User Experience na uniwersytecie SWPS, gdzie uczy projektowania skutecznych stron internetowych.

Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia Dawida i jego gości. Posłuchaj podcastu „ŁĄCZY NAS MARKETING”!

Posłuchaj podcastu na ulubionej platformie:


Odcinek #82
Posługuje się 20 językami! Jak zostać poliglotą biznesu? [Małgorzata Kanigowska]

Odcinek #81
Bitcoin, złoto czy giełda? W co warto inwestować, krok po kroku [Paweł Zakrzewski]

Odcinek #80
Jak przekonać się do TikToka w 12 sekund? Jasna i ciemna strona social mediów [Agnieszka Macioszek]

Odcinek #79
50 x zwrot z reklamy online przy milionowym budżecie [Filip Kowarski]

Odcinek #78
Doradza MILIONOWYM biznesom jak planować budżet na marketing [Wojtek Plona]

Odcinek #77
Jak zarobić 1 mln zł z kursu online z niszowej branży

Odcinek #76
Przestań sprzedawać…a zwiększysz wyniki sprzedaży

Odcinek #75
E-mail marketing. Czy działa w praktyce?

Odcinek #74
Harmonogram reklam. 5 opcji optymalizacji

Odcinek #73
Jak podwyższać ceny usług? 4 strategie

Odcinek #72
Empatyzacja. 5 technik jak wejść w buty klienta

Odcinek #71
3 błędy, które uśmiercają kampanie w Internecie

Odcinek #70
Zewnętrzny marketing. Jakie działania zlecać?

Odcinek #69
Wybór grupy docelowej, która kupuje – 5 kroków

Odcinek #68
Landing page. Jak działa w praktyce?

Odcinek #67
Audyt UX w praktyce. Czeklista 7 elementów

Odcinek #66
Marketing tradycyjny vs cyfrowy. Co wybrać?

Odcinek #65
Czy czat GPT zastąpi marketerów?

Odcinek #64
Wywiad: przyszłość w rachunkowości

Odcinek #63
3 modele, które dają zwrot z reklamy internetowej

Odcinek #62
Webinar. Jak się przygotować w 7 krokach

Odcinek #61
Jak pozyskać pracownika przez internet?

Odcinek #60
9 ciekawych statystyk na YouTubie

Odcinek #59
Czym jest UX i jak go zastosować w swojej firmie

Odcinek #58
5 rzeczy zwiększające wiarygodność Twojego biznesu w 2023

Odcinek #57
Tiktok czy YouTube? Prosta odpowiedź!

Odcinek #56
Zaufanie? Marka osobista!

Odcinek #55
7 tipów jak przeprowadzić rekrutację

Odcinek #54
Jak tworzyć wartościowe treści – taktyka w 5 krokach

Odcinek #53
Jak wybrać firmę zewnętrzną do współpracy – 7 punktów

Odcinek #52
Biznes nie jest najważniejszy (gość specjalny: Piotr Piasek)

Odcinek #51
Skarbiec firmy, z którego nie korzystasz

Odcinek #50
10 wniosków po nagraniu 50 odcinków podcastu.

Odcinek #49
Jak ochronić naszą markę przed konkurencją? Kampania Brandowa w praktyce.

Odcinek #48
Skuteczne szkolenie w praktyce. Checklista 12 elementów.

Odcinek #47
7 rodzajów zaawansowanego remarketingu

Odcinek #46
3 rzeczy, które blokują rozwój firmy

Odcinek #45
Analityka w marketingu. To proste!

Odcinek #44
Legalna kampania w Internecie dla kancelarii?

Odcinek #43
Lejek marketingowy w kampanii reklamowej. Jak to działa w praktyce?

Odcinek #42
Kampania Google Ads Adwords. Jak to działa w praktyce?

Odcinek #41
5 aplikacji niezbędnych w biznesie

Odcinek #40
Sekretny składnik zyskownych kampanii. Testy A:B

Odcinek #39
Wartości w praktyce. Czym kierujemy się w mojej agencji.

Odcinek #38
Generowanie leadów. Co to jest? Jakie daje możliwości?

Odcinek #37
Jak w 5 krokach sprawdzić, czy mój pomysł będzie dochodowy? Walidacja w praktyce

Odcinek #36
5 rzeczy, które przepalają budżet

Odcinek #35
Skalowanie głupcze! 5 złych decyzji, przez które firmy nie rosną

Odcinek #34
Reklama w Google to nie tylko wyszukiwarka. 5 możliwości kampanii w Google Ads

Odcinek #33
Pozycjonowanie czy Google Ads? Czym się różni i co wybrać