Łączy nas Marketing
Podcast dla przedsiębiorców i marketerów, którzy chcą efektywnie pozyskiwać klientów przez internet oraz zrozumieć marketing.

Podcast prowadzony przez Dawida Witycha – CEO Webmetro.
Chcesz zwiększyć sprzedaż lub pozyskać Klientów z Internetu? A może chcesz, aby Twoja firma szybciej rosła?
Podcast dedykowany zarówno dla małych i średnich przedsiębiorców, którzy chcą zrozumieć, w jaki sposób wykorzystać marketing internetowy do powtarzalnego pozyskiwania klientów przez Internet, jak i dla marketerów oraz zarządzających marketingiem, którzy chcą zmienić wyniki na wyższe. To doskonała porcja wiedzy, również dla twórców internetowych, którzy chcą w poukładany sposób tworzyć kampanie reklamowe i mieć kontrolę nad tym, co dzieje się na każdym z etapów.
Audycję prowadzi praktyk biznesu, właściciel agencji reklamy internetowej WEBMETRO, która wydała na kampanie reklamowe już 32 mln złotych i posiada doświadczenie z ponad 80 branż. Dawid jest wykładowcą na kierunku User Experience na uniwersytecie SWPS, gdzie uczy projektowania skutecznych stron internetowych.
Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia Dawida i jego gości. Posłuchaj podcastu „ŁĄCZY NAS MARKETING”!
Czy czat GPT zastąpi marketerów?
Wywiad: przyszłość w rachunkowości
3 modele, które dają zwrot z reklamy internetowej
Webinar. Jak się przygotować w 7 krokach
Jak pozyskać pracownika przez internet?
9 ciekawych statystyk na YouTubie
Czym jest UX i jak go zastosować w swojej firmie
5 rzeczy zwiększające wiarygodność Twojego biznesu w 2023
Tiktok czy YouTube? Prosta odpowiedź!
Zaufanie? Marka osobista!
7 tipów jak przeprowadzić rekrutację
Jak tworzyć wartościowe treści – taktyka w 5 krokach
Jak wybrać firmę zewnętrzną do współpracy – 7 punktów
Biznes nie jest najważniejszy (gość specjalny: Piotr Piasek)
Skarbiec firmy, z którego nie korzystasz
10 wniosków po nagraniu 50 odcinków podcastu.
Jak ochronić naszą markę przed konkurencją? Kampania Brandowa w praktyce.
Skuteczne szkolenie w praktyce. Checklista 12 elementów.
7 rodzajów zaawansowanego remarketingu
3 rzeczy, które blokują rozwój firmy
Analityka w marketingu. To proste!
Legalna kampania w Internecie dla kancelarii?
Lejek marketingowy w kampanii reklamowej. Jak to działa w praktyce?
Kampania Google Ads Adwords. Jak to działa w praktyce?
5 aplikacji niezbędnych w biznesie
Sekretny składnik zyskownych kampanii. Testy A:B
Wartości w praktyce. Czym kierujemy się w mojej agencji.
Generowanie leadów. Co to jest? Jakie daje możliwości?
Jak w 5 krokach sprawdzić, czy mój pomysł będzie dochodowy? Walidacja w praktyce
5 rzeczy, które przepalają budżet
Skalowanie głupcze! 5 złych decyzji, przez które firmy nie rosną
Reklama w Google to nie tylko wyszukiwarka. 5 możliwości kampanii w Google Ads
Pozycjonowanie czy Google Ads? Czym się różni i co wybrać
Praktyczne wskazówki o reklamie w social media. 2 hacki na niestandardową reklamę
Jak uzyskać najlepsze efekty reklamy na Facebooku? 5 celów reklamowych
Od firmy budowlanej, do kawy premium. Jak rozpoznać kawę marki premium?
7 sposobów na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym
Jak pozyskać więc zapytań dla firmy usługowej?
Ojciec chrzestny networkingu z Pruszkowa, zdradza sekrety mafii
Jak wygląda dzień prezesa agencji reklamy internetowej? Tipy z zarządzania czasem
Jak działa networking – 5 porad jak wycisnąć z niego 100%
Audyt marketingowy: checklista, najważniejsze elementy i jak go ocenić
Jak zrobić 300 projektów IT w rok i wciąż mieć motywację?
Tajna przewaga konkurencyjna: Autentyczność i transparentność marki osobistej
Jak zrekrutować i wdrożyć 70 pracowników?
Jak spełniać postanowienia noworoczne?
Pomiary – tajny składnik sukcesu. Case study: jak schudłem 6kg w 1 miesiąc
3 seriale które uczą marketingu i biznesu
Marketing w branży deweloperskiej i w szkole muzycznej
5 elementów skutecznej strony internetowej