Pinterest Ads

Docieraj do swoich odbiorców wieloma kanałami reklamowymi. Poznaj Pinterest Ads i dotrzyj do całkowicie nowych odbiorców, reklamując swój biznes. Jako agencja jesteśmy na bieżąco z platformami, na których możemy promować Twój biznes. Dzięki nam będziesz miał pewność, że Twoja firma podąża za trendami w świecie reklamy, a co najważniejsze jej obecność przynosi Ci realne zyski. 

 

Skorzystaj z potencjału kampanii reklamowych na Pinterest Ads.

Pinterest jako platforma społecznościowa, podobnie jak Facebook czy Linkedin daje przestrzeń dla reklamodawców, dzięki czemu Twoja firma może zaistnieć w całkowicie nowej odsłonie.
 

 

Ze względu na prosty sposób dzielenia się szeroko pojętymi treściami oraz usługami, Pinterest jest świetnym miejscem do promowania swojego biznesu.

Pinterest jest platformą służącą do dzielenia się oraz kolekcjonowania inspirujących materiałów graficznych. Pierwotnym celem założycieli tego serwisu było stworzenie przestrzeni, w której użytkownicy będą mogli tworzyć cyfrowe albumy, tablice, w których zbierają interesujące ich zdjęcia, porady lub inne materiały, dzięki którym mogą się zainspirować. Publikowane na tym serwisie treści powszechnie nazywane są Pinami. Dodawane przez użytkowników materiały można komentować, „przypinać”, a także przechodzić do docelowych stron, z których pochodzą materiały.
Tak jak przy użyciu innych serwisów internetowych istnieje kilka różnych formatów reklamowych, których możemy użyć na Pinterest Ads:
  • promowane piny – jest to najpopularniejszy format wykorzystywany przez reklamodawców. Polega na sponsorowaniu udostępnianych na firmowej tablicy wybranych pinów (czyli treści na Pintereście) w celu zwiększenia ich wyświetleń na tablicy głównej Pinteresta

 

 

  • piny filmowe – Pinterest daje możliwość reklamowania swoich pinów także w formacie wideo  podobnie jak piny promowane, lecz w formacie wideo
  • piny karuzelowe – dzięki temu formatowi mamy okazję dodania kilku zdjęć bądź grafik, których przeglądanie przez użytkowników wymaga przesuwaniu kafelków. Ten format sprawdzi się szczególnie dobrze, wtedy gdy chcemy pokazać użytkownikowi swoje produkty, lub szereg zalet jednego z nich. Możemy dodać maksymalnie 5 kafelków przy jednym pinie karuzelowym

 

  • piny aplikacji – dzięki temu formatowi odbiorcy mogą pobierać naszą aplikację bezpośrednio z poziomu Pinteresta poprzez bezpośrednie kierowanie do App Store lub Google Play
Tworząc kampanię na Pinterest Ads, mamy do wyboru kilka celów:

 

  • zaangażowanie – dzięki wybraniu celu zaangażowania możemy zwiększyć interakcję użytkowników Pinteresta na naszym profilu. Korzystając z tego celu, należy pamiętać, że nasz pinterestowy profil musi zawierać rozwinięty content, na którym użytkownik znajdzie interesujące treści
  • ruch – ma za zadanie przekierować użytkownika do naszej witryny www zaraz po kliknięciu Pina, który go zainteresował
  • konwersje – dzięki Pinterest Tag, możemy śledzić działania użytkowników na naszej stronie www. Kampania z użyciem tego celu pozwala śledzić takie zdarzenia jak dodanie do koszyka, rejestracja w serwisie bądź wypełnienie formularza.
  • widoczność – dzięki wybraniu tego celu w naszej kampanii możemy zwiększyć świadomość odbiorców o istnieniu naszej marki. Cel Widoczność jest szczególnie polecany nowym markom, które nie są jeszcze widoczne na rynku
Jesteśmy świadomi tego, że zebranie materiałów, podział zadań i przygotowanie strategii reklamowych bywa trudne – dlatego pomożemy Twojej firmie pracować na sprawdzonych schematach, dopasowanych do Twoich odbiorców – dzięki czemu unikniesz błędów, a Twój czas przeznaczysz na najbardziej zyskowne działania!

Sprawdź, jak możemy Ci pomóc.

Case study sklep ecommerce ze zdrową żywnością