CLICO – jak skutecznie pozyskać odbiorców dla branży IT?

Clico - case study

Sylwetka klienta

CLICO to wiodący dystrybutor z wartością dodaną (VAD) na rynku polskim oraz Europy Środkowo-Wschodniej, specjalizujący się w dostarczaniu najlepszych w swojej klasie rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa, sieci oraz zarządzania. CLICO kolejny rok z rzędu zwyciężyło w kategorii „Najwięksi dostawcy rozwiązań bezpieczeństwa” w raporcie COMPUTERWORLD TOP 200.

CLICO aktywnie edukuje rynek w zakresie zagrożeń, optymalizacji, wydajności oraz bezpiecznej łączności przewodowej i bezprzewodowej, zawsze śledząc światowe trendy i oceniając dostępne na rynku produkty i technologie. Dzięki temu firma jest w stanie trafnie wybierać rozwiązania, które najlepiej odpowiadają potrzebom jej partnerów i klientów.

Za sprawą zaangażowania, doświadczenia i stale rozwijającej się wiedzy, CLICO zapewnia kompleksowe wsparcie dla organizacji, które poszukują zaawansowanych i niezawodnych rozwiązań w zakresie bezpieczeństwa, sieci i zarządzania. Jako lider w branży, firma stawia sobie za cel przyczynianie się do sukcesu i bezpieczeństwa organizacji, zaspokajając wymagania i wyznaczając nowe standardy w dziedzinie technologii informatycznych.

Wyzwanie

Od prawie dwóch lat współpracy nasza praca opiera się na tym aspekcie edukacyjnym firmy CLICO – naszym celem jest efektywne dotarcie do grupy docelowej i pozyskiwanie osób na organizowane webinary i konferencje. Pożądaną grupą odbiorców zawsze są osoby z branży informatycznej i technologicznej, a jedno z największych wydarzeń firmy to Konferencja “Audyt Bezpieczeństwa dla Praktyków 2023”, która odbywa się 19 września 2023 roku.

Clico - case study

Przykłady grafik wykorzystywanych w kampanii pozyskującej zapisy na konsultacje.

Podjęte działania i ich rezultaty

Dotarcie do osób z branży IT, które faktycznie są na pożądanych stanowiskach managerskich i zarejestrują się tylko i wyłącznie poprzez maila firmowego jest nie lada wyzwaniem.
W kwietniu 2023 roku promowaliśmy Konferencję “Trendy Cyberbezpieczeństwa 2023”. Wybrane przez nas media społecznościowe do promowania tego wydarzenia to:

Clico - case study

Dobrze wiemy, że każde z tych mediów społecznościowych ma innych odbiorców o różnych preferencjach i zachowaniach, także dzięki obraniu strategii wykorzystania wszystkich trzech mediów jednocześnie, byliśmy w stanie zebrać dużą grupę zainteresowanych i tym samym napędzać wzajemny remarketing dla wszystkich kanałów.

Clico - case study

Przykład reklamy na Facebooku promującej wydarzenie “Trendy Cyberbezpieczeństwa 2023”

Clico - case study

Przykład reklamy na Instagramie promującej wydarzenie “Trendy Cyberbezpieczeństwa 2023”

Clico - case study

Przykład reklamy na Linkedinie promującej wydarzenie “Trendy Cyberbezpieczeństwa 2023”

Składniki sukcesu, które miały znaczący wpływ na wyniki kampanii:

Grupy odbiorców

1) Docieranie do osób, które nie miały wcześniej styczności z marką (zimny ruch), 

2) ponowne dotarcie do odbiorców, którzy już mieli interakcję z firmą CLICO, z nową kreacją graficzną, 

3) docieranie ponownie do wszystkich odbiorców zaangażowanych w reklamę za pomocą remarketingu, co przełożyło się na największą ilość zapisów.

Rezultaty działań w trzech systemach reklamowych:

Wspólnie z Klientem organizujemy cykliczne akcje pozyskujące uczestników na szkolenia online. Oto przykłady wyników jednej z akcji promocyjnej: 

– 176 968 wyświetleń reklam

– 32 125 różnego rodzaju aktywności dotyczącej reklam

– 4 333 kliknięć w reklamy

– 90 pozyskanych rejestracji

Clico - case study

Jeżeli chcesz, abyśmy pomogli Ci wypromować Twoją firmę IT – wypełnij formularz poniżej.