Audyt

Jeżeli Twoja firma korzysta już z kampanii internetowych i chcesz mieć pewność, że Twój marketing działa w 100% tak, jak powinien – zamów audyt!

Audyt polega na przeprowadzeniu dokładnej analizy prowadzonych kampanii i działań marketingowych, przedstawionej w postaci prezentacji – w której wskażemy Ci możliwe scenariusze rozwoju Twojego biznesu i zwiększenia efektywności działań sprzedażowych.

W ramach audytu sprawdzamy między innymi:

  • sensowność i rentowność działań podejmowanych podczas realizacji najważniejszych celów biznesowych
  • najmocniejsze strony Twojej firmy i porównanie z konkurencją
  • grupę docelową, do której powinny docierać kampanie
  • dopasowanie budżetu reklamowego do średniej wartości koszyka zakupowego (czyli do tego, ile średnio klient wydaje na produkty lub usługi)
  • skuteczność działań prowadzonych w kanałach on-line takich jak: Facebook, Instagram, Google Ads, YouTube, Linkedin
  • kampanie e-mail marketingowe (newslettery)
  • wygodę użytkowania i nawigacji Twojej strony / stron internetowych (audyt UX) oraz ich funkcjonalności
  • dopasowanie aktualnych działań do lokalizacji i cech Twoich potencjalnych klientów
  • konfigurację reklam remarketingowych (śledzących)
  • strategię działań reklamowych.

Abyśmy mogli przeprowadzić audyt, wysyłamy Ci ankietę, która pozwoli nam lepiej zrozumieć Twoje potrzeby oraz obecną sytuację marketingową, oraz instrukcję dodania naszych specjalistów do kont reklamowych (na poziomie przeglądu danych).

Następnie przygotowujemy rekomendacje i omawiamy je podczas konsultacji. W efekcie Twój biznes zyskuje dopasowany schemat działań marketingowych i wskaźniki i pomiaru efektów – co przełoży się na realizację Twoich celów biznesowych!

Umów się na rozmowę i sprawdź, jak możemy Ci pomóc.